Sunday, January 9, 2011

~ketensionan & kekecewaan~

~di mana kan ku cari ganti serupa denganmu~

tajuk x hengat....

talipon gue yang rosak tu,ini yang tension..antor kedai x dapek lagi,ntaha ape rosak org tu kater software n ape ntah..malas nak amek tau..janji tipon tu ok balik dah la...justeru itu..segala benda penting gue dah termiss nak amik pic.. ini yang kecewa..ketahuilah hp ku..i lap u ok...hidupku x bermakna tanpa kamu~banyak gue termiss oooooo....

1) saat balqis di lukis gambo oleh Mr Aman kat masjid selat
2) segala gambo kek2 aku,siap customer marah2 call x dapek..msg x jawab...
3) x dapek rakam balqis nyanyi lagu ~can mali can,can mali can,can mali can ketipong payung~
    bukan senang wei nak ader mase ngan die..minggu nie jer cam free sket..
4) x dapek gambo umah aku yang sedang direnovate ..wlupun direnovate tu adelah sekangkang kera jer kecik die...
5) tapi saat paling cemas adalah bile lalink ku kene ECG ke salah word nie..ntahla die kene pasang wayar bagai2 kat badan sume kerana nak bace reading jantung..gitulah secara summary nyer....ALLAHHUAKHBAR..x sanggup aku nak hadapi ni lagi..alhamdulillah keadaan die dah kembali ok..hanya Tuhan yang tahu bagaimana aku lalui saat ini ..aku x sanggup nak sharing kat sini..nak taip pun tangan menggigil

~ok lah sampai sini..kalo tidak airmata ku akan jatuh lagi~

0 comments:

 
template by suckmylolly.com // ribbon brushes by Hawksmont Universe