Sunday, January 9, 2011

~lot kedai utk disewa di Melaka~

gue sedang mencari lot kedai untuk disewa kepada kakak iparku...

yang sedang mencari untuk mulakan perniagaan makanan..rekomen baik punye nie ..kak ipar aku masak mmg kaw...sehinggakan mak mertua gue pun suke dan menimbulkan kejelesan gue pada die..begitu juga dengan mak aku..sgtla suke masakan kak ipar aku ni~adekah kak ipar aku ni tercalon dalam top 3 menantu mak aku..muakakakaka...~

tp sebonae aku pun suke..sume kuarga kami pun suke..kalo ader majlis kenduri kendara..harus die yang masak..name pun keje tukang masak kan....tp skunk die nak bukak kedai sendiri..sebab die dah berhenti keje kat tempat tu kerana tokei die mmg cam cipan...x adil dan juger gaji terssgt sikit sbgi tukang masak...
tokei die tu x pikir ker..sbb makanan die sedap la ghamai dtg kedai die...tp bagus gak bende ni berlaku kan..biau kak ipar aku buat bisnes sendiri ..pasti mantopppp....

jadik aku sebagai adik ipar yang prihatin..skunk tgh usaha mencari kedai yang strategik...harge sewa murah...boleh......~insyallah boleh~

jadik doakan aku supaya berjaya dalam pencarian ini...

0 comments:

 
template by suckmylolly.com // ribbon brushes by Hawksmont Universe