Saturday, January 22, 2011

~alhamdulillah..APC~

nak share kat sini pasal APC(Anugerah Perkhidmatan Cemerlang)...x sangka aku dapat untuk last year...
hari Inovasi akan dibuat pada selasa nie kat KBM,tema grey....arggggghhh...bile plak aku nak kuar carik baju grey..ni kek belambak lagi nak buat nie..huhuhu..tapi duit bonus dah dapat gaji Disember aritu...hehe..

kat deparment gue ade 2 org dapat ..aku ngan cik mas..so aku telah mengajak cik mas belanje bebudak opis makan steamboat...ahaaaaaa...tp x g johnnys tau..ni aku buek sendiri...apo yang susah kan buek sendiri..kojap yo.......kang kalo kuar g makan..cer ko bayangkan..kosong opis ngeeeee...kang gue plak dipersalahkan..aku mmg x smpat nak snap gambo..ni ehsan gambo kat fb dak as..tq as..kalo x kerane camera ko..xdelah gambo sbg kenangan ngeeee.....apepun..time kasih pada rakan sekerja yg sentiasa tolong gue,pada bos jugak time kasih banyak............nanti vote la lagi..boleh makan johnnysss plak..kakakkaka...


ni je ker..lelaki cam dah pupus yo..tggal din sorang...xlah ..ramai lagi..tapi besela..makan bergilir2...kang department kosong plak kang xder org standby...hihihi...

cam kat kedai kan...habis container cistart aku letak sume brg frozen ne...

ni dah round ke bp x tau ler...

banana split..ko ader?hahaha..ni bebudak ni share beli utk sponsor nak bagi pencuci mulut la kunnun tapi tipon aku suh bawak badam panggang ..bleh?kakakakkaa....


nampak sgt yang beround2 makan adelah we ouls...yang laen dah bersilih ganti..tapi ttp yang tggal nie...kakakakaa

mmg best..sesekali release tension dengan makan-makan...meraikan rakan sekerja semua..time kasih uols...i likeeeee....muahhhhh..semoga dipanjangkan umo,dimurahkan rezeki dan diberikan kebahagiaan kepada kita sume di tahun 2011 ini...aminnnnnnnnnnn

0 comments:

 
template by suckmylolly.com // ribbon brushes by Hawksmont Universe