Sunday, January 16, 2011

~Macam Syaitonnnnnnnnnnn~

alkisah...ade satu client yang cantik molek.. (harap muke jer cun).laki die plak kawan laki aku...perghh harus sabar tahap gaban nie....

aku lontarkan perkataan yang sopan ..
die balas dengan nada yang cam setan..
aku rendahkan suara...die tinggikan suara

kenape ko x paham2..aku dah jalankan tugas aku sebaik mungkin,bukan salah aku ko x dapat awal
mungkin bukan rezeki ko la sengal....dalam 100  permohonan yang aku tolong summit kenape ko punye jer sangkut..sabarla ko pompuan ..ade hikmah disebaliknya..Tuhan dah letakkan takdir ko disitu..aku sudah usahakan yang terbaik...dan yang pastinye walaupun sangkut masih x due date lagi la...kita manusia hanya merancang Tuhan yang menentukan...manusia x perfect ngeeee..walaupun aku tau itu salah di HQ..aku x melantun cam ko..aku tanye solution utk masalah nie..tapi still x terlewat lagik utk proses balik.itu paling penting..aku sentiasa pikir first step di depan..ko ader?ko pikir sket boleh x?

"kenapa org lawa..tapi selalu perlakuan,percakapan die cam cipannn"

ikutkan hati  nak ku marah....tahap gaban
ikutkan hati nak aku sound die balik..
tapi harus aku pikir..

-ini kerja aku..aku ditakdirkan di sini
-aku diamanahkan dengan tugas ni
-jgn samakan diri aku dengan die kerana walaupun aku x secantik die..tapi bahasa aku lebh baik dari die
-amik iktibar dari hal pagi ni:perlu ade kesabaran,perlu ader tolak ansur
-insyallah...kuatkan aku....tabahkan aku

persetankan rase marah..baik ader blog..senang aku nak release tension..sib baik ade kak bie kat sebelah ..leh aku chat2 ilang preasure..ngeh2...alhamdulillah....kan baik ader blog ..gitewwwwww

gambar di atas tiada kena mengena ngan kejadian ,sajer nak tgok spec tipon ni nak beli..ko ader?hahhahaha

0 comments:

 
template by suckmylolly.com // ribbon brushes by Hawksmont Universe