Thursday, January 27, 2011

~pikir-pikir~

semalam aku terjumpe kwan lame di fb...lame seh..tu kawan panjat pagar kat sekolah dulu,...kakaka...citer punye citer rupanya kawan aku jadik cikgu..alhamdulillah  jadik orang gak ko..kakaka..adui banyak kenangan wei....pastu citer2 dah meleret panjang la kan..aku ringkaskan sket..lebih kurang gini  la...

die:wei ko keje pe sekarang..
aku:kerani(dengan bangga nie)

die:ha yeke..la haiiii..takpe kerani pun baguss gak ngeee
aku:bagus aper..keje halal gak wei.ko agak2 la.tau la keje ko cikgu..mulia sangat
(kelas ko nak perkecikkan pekerjaan aku..nape ko..setannnn)

die:yela2 ....ko ni kawen ngan sape wei..x jemput aku pun..anak baru sorang je ye?
aku:(ni aku dah start panas)..ala...ko tu kawen jemput aku ker..ko yang menghilang panjang
camner nak contact ko ngeeee.ko anak dah bp..xde pun ko letak kt fb...

die:aku sorang gak
aku:oooo....

die:laki ko keje ape?
aku:penyelia

die:oo yeke..abih ko dok mane
aku:dok krubong

die:ooo duduk dekat umah mak ko tu erk
aku:(wah kelass ko... bukan tahun 1998 ker ko g umah aku )a'ah 15 minit jer ikut highway

die:ooo okey x bulan2?
aku:okey jer..nape ko

die:yela maksud aku bulan2 okey ker ..ko kerani laki ko penyelia..cukup ker ngee
aku:(mmg dah panas nie)....alhamdullilah ...cukup ngeee..lebih dari cukup

die:mau nyer......aku laki bini cikgu pun duit x cukup ..inikan ko
aku:(ni cikgu ker?wakluuuu)ala boleh la

die:jom la wei kiter jumpe aku ajar ko buat insurans..senang aku cakap ko..skunk baru stahun buat
income dah rm3k sebulan
aku:o yeke ..baguslah...xper la ngeee..aku malas nak buat insurans..cukuplah masuk jerk

die:ala ko dgr jer dulu..ko ni bg la diri ko peluang..xkan ko nak idup susah  ngeee
aku:xperla...duit income dari keje2 part time  we ouls pun x abis pakai ....cukup2 la..wei nti la kiter chat lagi...anak aku dah merengek plak..pastu aku terus logout....

cipannn kannn..tu belum aku citer yang lain tu..paling x tahan..nape ko dah gemukkkk cyberrr....dulu kat skolah top 10..tpi sbb cam dah biase dgr okey lagi....laen kali ngee nak ajak org berbisnes tgok dulu org tu mcam maner?pastu baru pikir peluru mane ko nak pakai sengal......aku tgh syok borak ingat pasal sekolah ...terus ko potong stim ngan insurans ko..kalo ko terbace blog ni..aku mintak ampun ..aku x marah ko ngee..aku sayang ko...nti kiter chat lagik erk..ko msti nak tau ape keje part time aku kan..hahahhahah.jgn marah2 jom g shopping barang dapurrrrrrrr duluuuu...


0 comments:

 
template by suckmylolly.com // ribbon brushes by Hawksmont Universe