Thursday, December 23, 2010

~BTN di Pelatih Kemah,Muar~

dok kemas2 pc ..jumpe plak gambo nie..BTN..haru jer time nie...aku dengan xder mood mengenangkan nak tinggalkan anak aku...pastu smpi sane lambat coz pemandu sesat..aduiiiii..mmg sengal..dah tau tu keje ko..pesal ko x buat homework kat mane letak pelatih kemah tu..aku plak yang call pengasuh anak aku tanyekan jalan..pasal kebetulan die org muar...mmg sengal....

pastu kiteorg terakhir yang samapi..org sume dah nak berkumpul untuk taklimat ..sume dah pakai baju putih hitam tu..kiteorg baru turun van..boleh ko bayangkan...mmg sengal...

pastu turun van kiteorg pandang sama sendiri..cam rase dalam penjara lak..
mane xnyer ..sume budak penjara jer yang datang...cume kiteorg jer cam mak datin wanna be..ganas2 wei bebudak ni..kental btol...mesti kiteorg jadi umpatan dieorg..ngeh2..bebudak nie lari relaks jer..2km bp minit yo..kiteorg stgh jam x sampai lagi...hahhahahahahahahha

besh kursus nie..aku sokong sume kene pegi ..patutnye bukan org keje gov je wajib pegi ngee...patut lepasan skolah ,budak2 ipt ..sume harus attend..biau dieorg rase,pikir dan cintakan negara...gitewwww

x banyak gambo...tapi adelah buat tatapan uols...


sib baik gambo major aku kat belakang,nampak kurus sket..tu sume geng uitm...johor n melaka jer kot...kakakak
gambo kesil2 tu...mane dapat la aku tepek...tu ader gambo budak penjara...ni baik punye nie
sangat sopan ngan kakak2..hahhahaha..i likeeeee...

p/s: yang nak gi BTN....buka minda..yang dah pegi...terus8 hargai ilmu yang kiter dapat waktu BTN okey...

0 comments:

 
template by suckmylolly.com // ribbon brushes by Hawksmont Universe