Thursday, December 23, 2010

~anak2 yang diselamatkan dari hujanggg~

arini gue buat arkib emel gue...tgh2 baik punye kemas...ade jumpe satu emel dari kak zeeha
tajuknye:anak-anak yang diselamatkan dari hujanggg-tergelak aku bile bukak attachment nie...

ngeh2..mase nie kwn2 hubby aku ajak g jalan2 cari makan...xlah buat barbeku kt port dickson.batu berapa pun dah x ingat...mase pegi pun we ouls gerak lambat dari melaka coz attend makan2 kat umah x-bos (x-bos yang penyayang,cantekkk,lemah lembut..i likeee)pastu terus gerak ke pd..sian..diorg tunggu..sowi laaa..

aku plak tukang bawak kek en.karim ...ngeh2..harus mereka tunggu...

bebudak nie..kes tetibe ujan ..sib baik famili en.abu ader bawak khemah nie..daptlah menyelamatkan budak2 dalam tu...org dewasa xper ngeee...pandai2 la ko...bile bebudak berkumpul ..kelakau kau...'abah kiter la,mak kiter la,ko la ,aku la..sume kuar'..i like this moment la..hahahhahah..balqis x tahan..dgn rambut nyer..ngeh2

0 comments:

 
template by suckmylolly.com // ribbon brushes by Hawksmont Universe