Wednesday, December 8, 2010

~new gadget in the ouse~

haha..

sib baik keta excident aritu,besar hikmahnyer,we ouls pinjam kancil joe g keje...
masyallah..baru perasan keduaan kekaminan kesudaran kebesaran..kakakakakka

ya ampunnn..gile wei..dua2 dah membesar, ni baget kalo anak,bapak n mak dok sebaris kompon org kater mak bapak kejam x bagi anak makan...mak bapak yo lobih ha la...aqish kurus jerk..kiteorg dah mcm giant..patut la hai..kawan2 aku skolah dulu kalo jumpe kompom kutuk maut kat aku..hubby aku lagi la..dulu ya ampun cam lidi skunk...ngeh2...lagi die hangin bile kat fb ramai kawan skolah die x cayer tengok die skunk..kakakkaka..dan2 tula carik album lama tgok..kalo x berhabuk album pun x nak tgok kan...kakaka
nti ader maser aku scan gambo bagi letak sini..gambo dulu dan sekarang..pastu gambo sebelum gune gadget nie dan selepas okeyyyy...

tapi yang lebih parah ialah kiteorg takut kalo sakit.dah la duit x banyak..huhu...tu yang x nak...banyak komitmen nie..ngeh2..justeru itu kekasih hatiku telah mensasarkan untuk membeli alat senaman di umah..x payah pegi gym atau outdoor...kerana...

1) masa xder.balik kojo dah nak dekat magrib..bile ko nak  kuar,nak tunggu sabtu n ahad dengan kelas..kalo hujan lagilah ..bile plak ko nak kuar.
2) nak g gym ,anak kene hantar kat pengasuh..gile wei...penat akak tu..x sanggup aku
3) boleh pakai aper sajer di umah ngeh2..kalo kuar kang sarat barat..kasut kompom la kan,
lain2..paham2 jela..
4) masa yang terhad (aku dengan kek segala,hubby ngan assigment segala)
5) tapi paling penting memenuhi keperluan kesihatan diri dan mencegah sakit kronik..ini penting

kerana alasan2 di atas,aku dan kekasih hatiku berjanji utk kumpul duit beli gadget ni(aku 30%,hubby 70%)kakakkaka..terbaikkk...

maka dengan itu memperkenalkan...


nti sambung...



0 comments:

 
template by suckmylolly.com // ribbon brushes by Hawksmont Universe