Sunday, March 13, 2011

~al fatihah ~

sabtu lepas pulang nye ke rahmatullah ..adik kepada sorang sahabat ku ..mem...pasti mem terasa sangat .
mem  ngan arwah adiknye sgt rapat...dulu mase memula melihat mereka berdua membuat aku nak jugakkk ade adik lelaki...mem sanggup berenti keje jage adiknyer....begitu kasihnye sorang kakak kepada adik.....mase aku g ziarah..bile aku g salam bonda mem...x terkata ..hanya airmata  yang jatuh..selepas arwah pakcik kini adik pulak pergi..tentu hati nye sedih..tentu hatinye pilu..melihatnye seperti bondaku jua....melihat mem yang seperti adik beradik ku itu.....

arini pulangnye ke rahmatullah ...busu ..adik beradik angkat kepada mak aku. mase aku bantu buat persiapan sebelum jenazah dimandikan...apa yang sentiasa berlegar dalam kotak pikiran adelah...air horlick....mane x nyer...gi la maner2..sepanjang aku berkesempatan hidup di muka bumi ni..hanya umah arwah busu jer kalo datang ,kompom die buat air horlick....lepas ni..xde lagi....arwah busu selalu panggil mak aku akak..kejap2 anta tu ..kejap anta nie..ade jer makanan die anta..padahal anak die belambak kat umah....kasih betol die kat mak aku..pasni xde lagi dengar ..akak..akak....

~suram dan sedey~ i need rest~muhasabah~

~semoga roh kalian ditempatkan dikalangan ..org2 beriman..aminnnn~

0 comments:

 
template by suckmylolly.com // ribbon brushes by Hawksmont Universe