Thursday, November 18, 2010

~Sharing is Caring~

salam,

lame sudah meninggalkan blog nie..
since dah lame bersawang nie..tetibe berdetik hati nak buke semula al-maklumla jadual yang pack nie..tu yang berkubur ajer blog ni..asalnyer blog nie bertujuan promosi barangan melaka..mmg kebanyakan order
yang kami terime berbentuk hamper dan doorgift..suke tapi dek kerana jadual yang pack bile start serius ngan dunia bakery ni...hubby plak sambung study,tu yang we all decide utk tutup jer utk produk tu.mane yang call tanyer sume aku halakan  ke supplier.

selepas sekian lame,sampai anak aku dah nak masuk 3 tahun,baru aku bukak blog ni semula.kali ini aku nak sharing sajerk ape yang terlintas di kepala aku..bleh gitusss...

macam aku ,bile nak hiburkan hati,nak berehat sekejap,melepaskan letih carik resepi,cari tips,aku suke blog walking..aku rase ramai juga yang suke...so aku pun teringin nak sharing pada saper2 yang terjumpe blog aku nie...bagi aku ini blog peribadi..ISA(ikut suka aku) nak tulis aper...jadi saper nak sharing xdehal...sape x suke sila beredar..bleh...akkakakkaka..

~Sharing is Caring~gitew....

0 comments:

 
template by suckmylolly.com // ribbon brushes by Hawksmont Universe